reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
MO Plusko

MO Plusko

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sme aktívni mladí ľudia a radi robíme akcie pre mladých. Našou víziou sú aktívni mladí ľudia otvorení novým podnetom s túžbou objavovať. V priateľskej atmosfére preto rozvíjame potenciál mladých ľudí prostredníctvom metód zážitkovej pedagogiky.Outdoor, zážitok, byť samým sebou - to sú slová, ktoré sme my. My, plusáci. Zoznam autorových rubrík:  AkcieĽudiao Zážitku

reklama

Ľudia

Miesto, kde sa cítim najlepšie

MO Plusko

Miesto, kde sa cítim najlepšie

Miesto, kde sa cítim najlepšie je pre mňa miesto, ktoré má človek rád, spája ho k nemu veľa pekných spomienok, skvelí ľudia a okolitá príroda, napísala Janka Jediná, dlhoročná účastníčka detských táborov a iných Plusko akcií.

  • 1. jún 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 206x
  • 0
Vyjadriť názor nahlas?!

MO Plusko

Vyjadriť názor nahlas?!

V hlave mi behá kopa nápadov ako to riešiť. Ale keď mám povedať svoj názor nahlas, zrazu mi prestávajú moje myšlienky dávať zmysel, pýtam sa samej seba, či to dáva hlavu a pätu a či to ľudia pochopia tak, ako som to myslela...

  • 2. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 730x
  • 1
Ako som si prestala zohrievať chlieb v mikrovlnke

MO Plusko

Ako som si prestala zohrievať chlieb v mikrovlnke

Moja mama s obľubou spomína na to, že keď som bola tínedžerka, bola som taká pohodlná (cháp mestské dieťa), že som si ešte aj chleba zohrievala v mikrovlnke, aby bol teplý a mäkký. A potom som sa jedného dňa vrátila zo stanovačky, kde som si kotlíkový guláš miešala na ohni konárom a odvtedy vraj na mne začala badať zmeny, ktoré dnes popisuje ako „osamostatňovanie sa“.

  • 16. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 079x
  • 2
Ďakujem

MO Plusko

Ďakujem

Ďakujem. Slovo, na ktoré by sa v dobrovoľníctve nemalo zabúdať. Slovo ktoré dokáže byť motiváciou, pohladením, oporou...

  • 1. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 642x
  • 0
Ako natočiť video na zážitok

MO Plusko

Ako natočiť video na zážitok

„...ako by som ti to...“. Opäť tá istá dilema. Ako čo najlepšie zodpovedať otázku, čo to vlastne na tom Plusku robíme? Čo sú to za akcie?

  • 23. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 461x
  • 0
reklama
Tenkrát poprvé

MO Plusko

Tenkrát poprvé

Bol by to úplne normálny deň strávený s Morkou-mojou kamoškou behaním po obchodoch a zháňaním letného oblečenia...keby do mňa vtedy na námestí nedrgla rovno lakťom medzi rebra : „Monika!!! Kukaj čo tam henten chalan robí..."

  • 11. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 837x
  • 1
Čo je Plusko?

MO Plusko

Čo je Plusko?

Sme aktívni mladí. Organizujeme akcie pre druhých. Zážitok, dobrodružstvo, stany, lezenie, člny, medzinárodky, splavy, tábory, školenia, spoznávanie, radosť zo života. Smiech. Priateľstvo.

  • 4. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 538x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu