reklama

Bol to pre mňa Hard (k)Rock

Mám za sebou naozaj náročný rok ako učiteľ. Verím, že úspešný. Aspoň si to myslím práve vďaka spätnej väzbe od študentov, ktorých som učil. Je to silná motivácia, aby som pokračoval ďalej. Ale...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozhodnutie stať sa učiteľom vôbec nebolo ľahké. Trvalo dva roky, kým som sa rozhodol odísť z biznisu. Odísť z jednej z najlepších PR agentúr na Slovensku, kde som si svojou prácou vybudoval meno, kariéru, získaval kreatívne ocenenia, platovo rástol a robil kampane pre takých klientov ako ČSOB, Lenovo alebo Nadácia otvorenej spoločnosti.

Tým dôvodom, prečo som odišiel, boli mladí ľudia. Moja túžba pomôcť im, spoznať a rozvíjať ich potenciál bola príliš silná. Silnejšia ako peniaze a prestíž. Pretože si myslím, že oni sú budúcnosť tejto krajiny. A ja mám tú schopnosť im pomôcť, spoznať a rozvíjať ich talent. Deje sa to z istej časti už niekoľko rokov vďaka zážitkovým akciám, ktoré v rôznej forme robím pre mladých v spolupráci s ľuďmi rovnakej krvnej skupiny ako ja. Skoro každý rok niečo také spolu spískame. Je to pre mňa vždy dovolenka roka. Nie je to klasický detský tábor, kde decká majú naplánovaný program plný hier a zábavy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri zážitkovej akcii ideme ďalej. Človek okrem zábavy a srandy zažíva pri aktivitách rôzne “aha momenty”. Zisťuje, kde má svoje hranice a posúva ich ďalej. Aj vďaka tomu sa o sebe veľa učí. Najlepšie na tom je, že na to nie je sám. Sú v tom s ním ľudia, ktorých možno stretol prvýkrát v živote, no po pár dňoch má pocit, že sa poznajú odjakživa. Pridajme k tomu spánok v stane alebo pod šírym nebom (nebojte, v prípade nepriaznivého počasia je tu chalúpka) v krásnej prírode myjavských kopaníc (lazov). A také skvelé je, keď v noci ležíte na kopci a pozeráte na hviezdy - normálne máte pocit, že sa ich môžete dotknúť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na takúto zážitkovku ťa pozývam. Tentokrát to bude Hard kRock. Bude o tom, ako sa nebáť v živote pre niečo rozhodnúť a vytrvať. Popritom zažiť kopec srandy, spoznať skvelých ľudí a dopriať si fajnové jedlo (mäsožravci, vegetariáni, vegáni, intolerantní... všetci si určite prídu na svoje. Veď zážitok prechádza aj cez žalúdok ;)

Ja idem do toho. Pridáš sa?

PS. Aby si mi veril, že si nevymýšľam, tu sú slová minuloročnej účastníčky zážitkovej akcie, Dominiky:

"Zdravím,

kedže som sa minulý rok zúčastnila zážitkovky, rada by som napísala, čo mi to dalo a prečo sa na nich zúčastniť. Ako prvé určite kamarátov! Spoznať nových ľudi a skamarátiť sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môžeš spoznať samého seba a zamyslieť sa nad budúcnosťou, aj nad tým, čo je pre teba v živote naozaj dôležité. Naučiť sa, ako reagovať na určité situácie v živote a zabaviť sa pri tom. Množstvo nových zážitkov a zábavy je jednoznačne dôležité. Môžeš prekonávať samého seba a máš možnosť dosahovať stanovené ciele. Naučiť sa spolupracovať.

Zmena prostredia a také vypadnutie z reality."

Michal Horváth, inštruktor

Pozn. Michal píše o zážitkovej akcii Hard kRock. Deadline na prihlásenie je do 10. júla.

MO Plusko

MO Plusko

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sme aktívni mladí ľudia a radi robíme akcie pre mladých. Našou víziou sú aktívni mladí ľudia otvorení novým podnetom s túžbou objavovať. V priateľskej atmosfére preto rozvíjame potenciál mladých ľudí prostredníctvom metód zážitkovej pedagogiky.Outdoor, zážitok, byť samým sebou - to sú slová, ktoré sme my. My, plusáci. Zoznam autorových rubrík:  AkcieĽudiao Zážitku

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu