reklama

Vyjadriť názor nahlas?!

V hlave mi behá kopa nápadov ako to riešiť. Ale keď mám povedať svoj názor nahlas, zrazu mi prestávajú moje myšlienky dávať zmysel, pýtam sa samej seba, či to dáva hlavu a pätu a či to ľudia pochopia tak, ako som to myslela...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Podľa stanov je Predsedníctvo v čase medzi riadnym Valným zhromaždením a mimo času trvania mimoriadnych Valných zhromaždení, najvyšším orgánom Pluska a operatívne rieši otázky rozvoja organizácie.

Pre mňa je to miesto, kde je potrebné povedať svoj názor, vyjadriť sa k téme, prísť spoločne k rozhodnutiu.

Ísť kandidovať do Predsedníctva chce odvahu. Mám rešpekt pred skúsenými inštruktormi, ktorí majú vždy čo povedať. Občas je náročné spraviť krok navyše a nenechať sa len unášať prúdom, ísť proti názoru iných, prísť s vlastným pohľadom, púšťať sa do náročných debát, nebáť sa mýliť a niesť zodpovednosť za svoje rozhodnutia... vystúpiť zo svojej bezpečnej zóny, kde sa cítiš sebavedomo, ale už ďalej nerastieš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Avšak to, čo človeka pôsobenie v predsedníctve naučí, stojí za prekonanie svojho strachu. Mňa to naučilo formulovať svoje myšlienky nahlas, tak aby im rozumeli aj ostatní ľudia, ktorí so mnou diskutujú. Prečo je to pre mňa tak dôležité? Pretože chcem byť tá, ktorá veci ovplyvňuje, dokáže veci zmeniť, vyjadriť svoj nesúhlas a dať svoj hlas ZA. Nebyť unášaná prúdom, ale ten prúd vytvárať. Ďalej rásť a posúvať svoje hranice.

Zrazu mi príde tak samozrejmé vyjadriť svoj názor nahlas.

Lucia Lula Jakubcová

MO Plusko

MO Plusko

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sme aktívni mladí ľudia a radi robíme akcie pre mladých. Našou víziou sú aktívni mladí ľudia otvorení novým podnetom s túžbou objavovať. V priateľskej atmosfére preto rozvíjame potenciál mladých ľudí prostredníctvom metód zážitkovej pedagogiky.Outdoor, zážitok, byť samým sebou - to sú slová, ktoré sme my. My, plusáci. Zoznam autorových rubrík:  AkcieĽudiao Zážitku

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu