reklama

Má první cesta na Slovensko

Když jsem byla přijatá na Plusácké školení, skákala jsem radostí: "Má první cesta na Slovensko!“ Mísily se ve mně nadšení a obavy, že jedu někam do neznáma s lidmi, které jsem v životě ani neviděla. „Stojí to za to?“ ptala jsem se sama sebe. Vůbec jsem nevěděla, co od toho čekat. Zvažovala jsem, jestli mám udělat ten krok a vydat se na cestu instruktorů, daleko od Prahy, od pohody a klidu domova. Jestli radši nemám zůstat doma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: Georgeova samospúšť)

Ale nakonec jsem se rozhodla jet. A rozhodla jsem se správně.

Přes počáteční trable, které jsme na cestě tam zažili – vykolejený vlak, zácpa na dálnici, tlačení auta do kopce – jsme konečně dorazili na místo a se zavázanýma očima byli uvedeni do chaty, zvané Chvojnice. Teplo, praskání dřeva v krbu, cukrářská bosanova… Tím začal tento sladký víkend.

Teda sladký… Diktatura to byla!
"Máte 3 minuty na obléknutí! Až dohraje písnička, všichni budou venku!"
"Neřečni a utíkej!"
"Už jen 2 minuty!"
"Vemte si boty a alou ven!"
Nutno dodat, že postupem času se limit na oblékání či vstávání zkracoval a zkracoval. Divím se, že se nám o tom v noci nezdálo.

...Ale já byla nadšená...
Tolika výzvám – ať už malým či velkým -, kterým jsem na Plusáckém školení byla vystavena, jsem v životě nečelila. Energie a motivace instruktorů, jež nás opakovaně zvedala ze židlí, legrace a přátelská atmosféra, která na celé akci panovala, dokázaly člověka vybičovat k naozaj neuveřitelným výkonům a k tomu ještě s úsměvem na tváři.

Bez Pluska bych v životě neuvěřila, že dokážu uběhnout přes 13 km, a že i přes bolest natažených svalů jsem schopná vstát, sebrat poslední síly a jít se vycachtat do bahna na počest Vavrdy a Camrdy.
Opět jsem si uvědomila, že lidské možnosti jsou neomezené, když si člověk dostatečně věří a není na to sám.
Byl to skvělý víkend plný intenzivních zážitků, který mě o sobě mnohé naučil, který mě seznámil se super lidmi, a který mi dokázal, že i přes všechny trable stojí cestování na Slovensko za to.

Ďakujem naozaj velmi pekně!
Těším se na příště!

Marie Urbanová


Pozn.: Marie píše o úvodnej časti školenia inštruktorov zážitkovej pedagogiky. Fotky z neho môžete nájsť aj na tejto stránke .

MO Plusko

MO Plusko

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sme aktívni mladí ľudia a radi robíme akcie pre mladých. Našou víziou sú aktívni mladí ľudia otvorení novým podnetom s túžbou objavovať. V priateľskej atmosfére preto rozvíjame potenciál mladých ľudí prostredníctvom metód zážitkovej pedagogiky.Outdoor, zážitok, byť samým sebou - to sú slová, ktoré sme my. My, plusáci. Zoznam autorových rubrík:  AkcieĽudiao Zážitku

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu